Dárek ke každému nákupu
Vzorky zdarma

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci webu a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu. Kliknutím na tlačítko „Nesouhlasím“ budou soubory cookies zakázány, což může mít za následek omezení některých funkcí a služeb, které pro svou funkčnost tyto soubory vyžadují. Nastavení můžete kdykoliv změnit v Nastavení soukromí.

Souhlasím
Nesouhlasím
Více o ochraně soukromí

Vaše nastavení bylo uloženo

FAQ

  • Obecné
    • Poradíte mi s výběrem podlahové krytiny?
    • Rádi Vám s výběrem poradíme. Na chatu (v pravém dolním rohu), na telefonním čísle 313 121 966 nebo osobně na každé naší prodejně Vám s výběrem podlahové krytiny rád poradí náš profesionálně proškolený personál.

    • Jak jsou zásilky baleny?
    • Veškeré koberce a PVC balíme vždy po kratší straně, aby zásilka byla co nejmenší.

      Aby nedošlo k poškození při přepravě, řezané koberce i PVC balíme vždy zvlášť. Když tedy objednáte například dva řezy PVC, nůž a lepidlo, přijdou Vám tři zásilky. Ve dvou bude samotné PVC a ve třetí doplňky.

    • Jsou ceny na E-shopu a na prodejnách stejné?
    • Na E-shopu BRENO i na prodejnách jsou ve většině případů ceny stejné. Výjimkou jsou unikátní akce E-shopu či prodejen, kde akční cena platí pouze na dané prodejně či při nákupu na E-shopu.

    • Je možné objednat si nejen krytinu, ale i její pokládku?
    • Přímo na E-shopu pokládku nenabízíme, ale i tak je možné si pokládku objednat. Je nutné ale zadat způsob dopravy na nejbližší prodejnu BRENO.

      Vytvořte na E-shopu objednávku a do poznámky v závěru objednávky uveďte, že si přejete i pokládku.

      Při vyzvednutí objednávky na prodejně Vás již bude čekat i cenová nabídka na pokládku a veškerý další postup s Vámi již vyřídí prodejna.

    • Máte v Postřižíně prodejnu?
    • V Postřižíně se nenachází klasická prodejna, ale pouze Vzorková prodejna a Centrální sklad. V této vzorkové prodejně jsou vystaveny vzorky našeho řezaného sortimentu a je možné si cokoliv samozřejmě zakoupit přímo na prodejně.

      Jelikož se nejedná o klasickou prodejnu, tak Vám v případě přímého prodeje nebudou nabídnuty akční ceny, ale pouze základní. Pokud chcete uplatnit slevový kupón či akční cenu, je třeba vytvořit objednávku na E-shopu, kde lze tyto akční ceny uplatnit a jako způsob dopravy zvolit Centrální sklad. V tomto případě Vám budou účtovány akční ceny a slevové kupóny.

  • Koberce
    • Stačí pokládka na volno, nebo je vhodnější lepení?
    • Výrobci doporučují všechny typy podlah celoplošně lepit nebo fixovat (zabrání se tím vzniku boulí a zvlnění podlahoviny). Nepoužívejte lepidla na bázi rozpouštědel! V případě vinylu doporučujeme po nalepení plochu vždy válcovat. Pokud nechcete celoplošně podlepovat, doporučujeme alespoň fixování prostřednictvím oboustranné pásky, aby nedocházelo k posunům po podlaze. Výjimkou jsou Vinylové podlahy CLICK, které není třeba lepit.

    • Jak zajistit, aby kolečková židle nepoškodila podlahu?
    • V nabídce máme podlahové krytiny se splňujícím atestem na používání kolečkových židlí. U typů, které tento atest na pojízdné kolečkové židle nemají, je doporučeno instalovat v místě pojezdu polykarbonátovou podložku, které také máme v nabídce.

    • Jaký je rozdíl mezi bytovým a zátěžovým kobercem?
    • Bytové koberce, jak už název napovídá, jsou určeny do bytů či rodinných domů. U těchto koberců je kladen důraz hlavně na příjemný došlap a omak.

      Zátěžové koberce jsou na rozdíl od bytových daleko odolnější.

    • Máte k dispozici i vzorky?
    • Vzorky koberců, PVC, Vinylových podlah i obšívacích přízí jsou k dispozici na každé prodejně BRENO.

    • Jak udržovat zakoupené zboží?
    • Ke každému koberci (ať už kusovému či metráži) i PVC přikládáme letáček s údržbou. Na letáčku je uvedeno, jak se o daný koberec či PVC starat, čím čistit skvrny a čím rozhodně ne. Pokud již letáček nemáte, je k dispozici v elektronické podobě u každého našeho koberce či PVC pod popisem v záložce ke stažení. Vyhledejte tedy Váš produkt, abyste nalezli správný letáček s údržbou.

    • Máte v nabídce i podložky?
    • Známé podložky pod koberce či PVC, hojně používané v minulosti jako je například MIRELON, na E-shopu v nabídce nemáme.

      V případě Vinylových podlah každý výrobce doporučuje konkrétní podložku, kterou je třeba pod Vinylovou podlahu použít.

      Pod PVC lze použít podložky, určené pod lepené Vinylové dílce.

      Pod koberce máme speciální podložky pod koberce Floorwise.

      Doporučujeme použití POUZE těchto doporučených podložek.

      Pokud i přesto chcete podložky, jako je mirelon, papír či jiné, většina našich prodejen má tyto podložky k dispozici. Stejně jako my Vám ale jejich použití nedoporučí.

    • Lze vrátit metrážový koberec ve 14denní lhůtě?
    • Metrážové koberce ani PVC není možné ve 14denní lhůtě vrátit bez udání důvodu, jako je to v případě jiného sortimentu. Důvodem je, že se jedná o zboží vyrobené či upravené na zakázku.

      Metrážové koberce či PVC je možné pouze reklamovat pro jejich vadu.

    • Jak to, že koberec vypadá na fotce jinak, než ve skutečnosti?
    • Rozdíl v barvě koberce či PVC může být zapříčiněn nastavením monitoru, na kterém fotku prohlížíte. Dále je drobný rozdíl v odstínu u každé role koberce.

      Pokud jste objednali kusový koberec a odstín se Vám nezdá, je možné ve 14denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy dle zákona.

      Pokud se jedná o metrážový koberec či PVC, není možné odstoupit od smlouvy, protože se jedná o úpravu na míru na přání zákazníka. Doporučujeme tedy, pokud si nejste jisti odstínem, navštívit nejbližší prodejnu. Na každé prodejně mají k dispozici vzorky koberců a PVC, které jsou na E-shopu v nabídce.

    • Co jsou to Čistící zóny?
    • Čistící zóny jsou speciální koberce, určené k očištění podrážek bot od hrubých nečistot, aby se tyto nečistoty nezanesly do vnitřních prostor domů. Při pokládce je třeba brát v úvahu, jakým směrem jde vzor těchto koberců, aby se nesnížila jejich účinnost.

    • Jaké jsou možné šíře u řezaných produktů?
    • Šíře role je daná z továrny. Role koberců či PVC se vyrábí v různých šířích až do 500 cm a v délce až 50 m. V kombinaci s možností napojování a zúžení to nabízí možnost vhodného rozměru pro každého.

      Pokud si vyberete koberec či PVC, široký 400 cm a místnost máte např. pouze 340 cm, je možné si nechat koberec či PVC zúžit na požadovaný rozměr. Doporučujeme ale, kvůli rozměrové toleranci a nerovnostem stěn, připočíst rezervu alespoň 10 cm a úpravy na přesný rozměr provést až na místě.

      Pokud máte místnost naopak širší, je možné napojit dva či více pruhů koberců či PVC.

      V případě PVC se napojování provádí tzv. Svařováním. Pro použití v domácnosti, bez potřeby drahých přístrojů, je nejvhodnější metoda tzv. Svařování za studena.

      Svařování za studena je chemická metoda, kdy se do spoje mezi 2 PVC vpraví speciální chemikálie, která obě PVC spojí v jedno. Je svařování PVC máme v nabídce Tuby A, C, T, kde každá je určena pro jiný druh sváření (viz popis). V popisu a příbalovém letáku je podrobný návod na svařování.

      Koberce v domácích podmínkách lze napojit také, přeložením obou pásů koberců přes sebe a následným proříznutím obou pásů současně. Tímto vznikne těsné napojení obou kobercových pásů, které ve většině případů nebude při běžném pohledu viditelné. Pokud toto nebude stačit, je možné doplnit přechodovou lištou, která spoj zakryje.

      V případě spojování dvou kusů PVC i koberců důrazně doporučujeme celoplošné podlepení, nebo alespoň podlepení spoje oboustrannou lepící páskou, aby nedošlo k posunu, a tedy i zvětšení spáry a následnému poškození.

    • Vyřežete mi i výklenky pro dveře, topení a okna?
    • Výřezy pro atypické výklenky do oken, dveří či topení neděláme, protože měření těchto výklenků je často nepřesné, nebo je třeba koberec či PVC některým směrem mírně posunout, aby tzv. seděl.

      Pokud máte v místnosti takovéto výklenky, doporučujeme přiobjednat na šířku či délku potřebné množství a výřezy na tyto místa provést až při pokládce na místě.

    • Objednal jsem koberec v šíři 5 m a dorazil koberec, široký pouze 495 cm. Jak je to možné?
    • Koberce i PVC v metráži jsou vyráběny v rozměrové toleranci +-1 % dle normy.

      U kusových koberců je povolená rozměrová tolerance -2 %, kladné hodnoty se nepovažují za vadu.

      Pokud tedy objednáte koberec v šíři 500 cm, je možné, že reálně bude mít koberec šíři pouze 495 cm a nelze to považovat za vadu. Doporučujeme tedy počítat s touto tolerancí a s nerovnými zdmi v místnostech a na základě toho počítat s rezervou vždy alespoň 10 cm, oproti naměřeným hodnotám.

      Pokud si nemůžete dovolit počítat s tolerancí a potřebujete například 499 cm, uveďte to do poznámky a my se pokusíme najít v dostupných rolích přesnou šířku. Je ale možné, že žádnou nenajdeme a budeme Vás následně kontaktovat.

    • Lze položit umělý trávník pod bazén?
    • Umělá tráva je koberec, určený do okolí bazénů. Pod bazén, jako podklad, ale určený není. Umělá tráva odolá vlhkosti, ale zatížení samotným bazénem by mohlo koberec poškodit.

    • Lze položit podlahovou krytinu na OSB desky, parkety či dlažbu?
    • Položit koberec či PVC na OSB desky, parkety či dlažbu samozřejmě je možné, nicméně časem se protlačí všechny spáry. Aby se tomuto zabránilo, je vhodné vyrovnání před pokládkou. Jako nejvhodnější doporučujeme nivelační stěrku s vláknem v kombinaci s odpovídající penetrací.

      Pokud nechcete vyrovnávat povrch, což je nejlepší možnost, jsou možné další řešení, které jsou ale o poznání méně vhodné. Nepředstavují ale trvalý zásah do podlahy. Tato řešení lze ale použít pouze v případě, že spáry nejsou moc široké.

      První alternativou je použití podložky. Podložka pod koberce, Vinylovou podlahu či pod PVC povrch částečně vyrovná a otlaky by se neměli do krytiny propsat, nebo alespoň se značně oddálí doba, za kterou se otlaky propíší.

      Druhou alternativou, je krytina s filcovým podkladem. Filc je měkká ale velmi pevná textilní podkladová vrstva, která má vynikající izolační vlastnosti a zároveň dokáže vyplnit drobné nerovnosti podlahy, jako jsou například drobné spáry.

      Pokud nechcete poškodit původní podlahu a zároveň nechcete, aby se protlačili spáry do koberce či PVC, je vhodné použití kombinace obou alternativních metod, tedy podložky i krytiny s filcovým podkladem.

  • PVC / Vinyl
    • Stačí pokládka na volno, nebo je vhodnější lepení?
    • Výrobci doporučují všechny typy podlah celoplošně lepit nebo fixovat (zabrání se tím vzniku boulí a zvlnění podlahoviny). Nepoužívejte lepidla na bázi rozpouštědel! V případě vinylu doporučujeme po nalepení plochu vždy válcovat. Pokud nechcete celoplošně podlepovat, doporučujeme alespoň fixování prostřednictvím oboustranné pásky, aby nedocházelo k posunům po podlaze. Výjimkou jsou Vinylové podlahy CLICK, které není třeba lepit.

    • Jak zajistit, aby kolečková židle nepoškodila podlahu?
    • V nabídce máme podlahové krytiny se splňujícím atestem na používání kolečkových židlí. U typů, které tento atest na pojízdné kolečkové židle nemají, je doporučeno instalovat v místě pojezdu polykarbonátovou podložku, které také máme v nabídce.

    • Máte k dispozici i vzorky?
    • Vzorky koberců, PVC, Vinylových podlah i obšívacích přízí jsou k dispozici na každé prodejně BRENO.

    • Jak udržovat zakoupené zboží?
    • Ke každému koberci (ať už kusovému či metráži) i PVC přikládáme letáček s údržbou. Na letáčku je uvedeno, jak se o daný koberec či PVC starat, čím čistit skvrny a čím rozhodně ne. Pokud již letáček nemáte, je k dispozici v elektronické podobě u každého našeho koberce či PVC pod popisem v záložce ke stažení. Vyhledejte tedy Váš produkt, abyste nalezli správný letáček s údržbou.

    • Máte v nabídce i podložky?
    • Známé podložky pod koberce či PVC, hojně používané v minulosti jako je například MIRELON, na E-shopu v nabídce nemáme.

      V případě Vinylových podlah každý výrobce doporučuje konkrétní podložku, kterou je třeba pod Vinylovou podlahu použít.

      Pod PVC lze použít podložky, určené pod lepené Vinylové dílce.

      Pod koberce máme speciální podložky pod koberce Floorwise.

      Doporučujeme použití POUZE těchto doporučených podložek.

      Pokud i přesto chcete podložky, jako je mirelon, papír či jiné, většina našich prodejen má tyto podložky k dispozici. Stejně jako my Vám ale jejich použití nedoporučí.

    • Lze vrátit metrážový koberec ve 14denní lhůtě?
    • Metrážové koberce ani PVC není možné ve 14denní lhůtě vrátit bez udání důvodu, jako je to v případě jiného sortimentu. Důvodem je, že se jedná o zboží vyrobené či upravené na zakázku.

      Metrážové koberce či PVC je možné pouze reklamovat pro jejich vadu.

    • Jaké má výhody PVC s filcovým podkladem?
    • Novinkou poslední doby je PVC na filcu (polyesterová vrstva), který krytině dodává lepší izolační vlastnosti, kročejový útlum (tichou chůzi), měkkost, došlap, komfort a pohodlí.

    • V jakém směru je na PVC orientován dekor dřeva?
    • PVC s dekorem dřeva má vzor orientovaný rovnoběžně s délkou role, a tedy kolmo k šíři role a řezu.

    • Jak zjistím, jestli je dané PVC nebo vinylová podlaha dostatečně odolná?
    • Celková tloušťka PVC nemá na odolnost vliv.

      Odolnost PVC určuje jeho třída zátěže, která je dělena na bytovou (22, 23, 23+, 24), komerční (31, 32, 33 a 34) a průmyslovou (41, 42, 43). Čím větší číslo, tím je odolnost vyšší.

      Dalším určujícím faktorem, ze kterého se odvíjí i třída zátěže, je nášlapná vrstvaM. Jedná se o ochranou vrstvu na povrchu PVC. Čím je tato vrstva silnější, tím je i samotné PVC odolnější.

      Pro namáhané místnosti, jako je chodba či kuchyň doporučujeme PVC s nášlapnou vrstvou od 0,5 mm. V komerčních či průmyslových prostorách doporučujeme, poradit se nejprve s odborníkem na prodejně BRENO, kde Vám vypracují i cenovou nabídku na míru.

    • Jak to, že PVC vypadá na fotce jinak, než ve skutečnosti?
    • Rozdíl v barvě koberce či PVC může být zapříčiněn nastavením monitoru, na kterém fotku prohlížíte. Dále je drobný rozdíl v odstínu u každé role koberce.

      Pokud jste objednali kusový koberec a odstín se Vám nezdá, je možné ve 14denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy dle zákona.

      Pokud se jedná o metrážový koberec či PVC, není možné odstoupit od smlouvy, protože se jedná o úpravu na míru na přání zákazníka. Doporučujeme tedy, pokud si nejste jisti odstínem, navštívit nejbližší prodejnu. Na každé prodejně mají k dispozici vzorky koberců a PVC, které jsou na E-shopu v nabídce.

    • Jaké jsou možné šíře u řezaných produktů?
    • Šíře role je daná z továrny. Role koberců či PVC se vyrábí v různých šířích až do 500 cm a v délce až 50 m. V kombinaci s možností napojování a zúžení to nabízí možnost vhodného rozměru pro každého.

      Pokud si vyberete koberec či PVC, široký 400 cm a místnost máte např. pouze 340 cm, je možné si nechat koberec či PVC zúžit na požadovaný rozměr. Doporučujeme ale, kvůli rozměrové toleranci a nerovnostem stěn, připočíst rezervu alespoň 10 cm a úpravy na přesný rozměr provést až na místě.

      Pokud máte místnost naopak širší, je možné napojit dva či více pruhů koberců či PVC.

      V případě PVC se napojování provádí tzv. Svařováním. Pro použití v domácnosti, bez potřeby drahých přístrojů, je nejvhodnější metoda tzv. Svařování za studena.

      Svařování za studena je chemická metoda, kdy se do spoje mezi 2 PVC vpraví speciální chemikálie, která obě PVC spojí v jedno. Je svařování PVC máme v nabídce Tuby A, C, T, kde každá je určena pro jiný druh sváření (viz popis). V popisu a příbalovém letáku je podrobný návod na svařování.

      Koberce v domácích podmínkách lze napojit také, přeložením obou pásů koberců přes sebe a následným proříznutím obou pásů současně. Tímto vznikne těsné napojení obou kobercových pásů, které ve většině případů nebude při běžném pohledu viditelné. Pokud toto nebude stačit, je možné doplnit přechodovou lištou, která spoj zakryje.

      V případě spojování dvou kusů PVC i koberců důrazně doporučujeme celoplošné podlepení, nebo alespoň podlepení spoje oboustrannou lepící páskou, aby nedošlo k posunu, a tedy i zvětšení spáry a následnému poškození.

    • Objednal jsem PVC v šíři 5 m a dorazilo PVC, široké pouze 495 cm. Jak je to možné?
    • Koberce i PVC v metráži jsou vyráběny v rozměrové toleranci +-1 % dle normy.

      U kusových koberců je povolená rozměrová tolerance -2 %, kladné hodnoty se nepovažují za vadu.

      Pokud tedy objednáte koberec v šíři 500 cm, je možné, že reálně bude mít koberec šíři pouze 495 cm a nelze to považovat za vadu. Doporučujeme tedy počítat s touto tolerancí a s nerovnými zdmi v místnostech a na základě toho počítat s rezervou vždy alespoň 10 cm, oproti naměřeným hodnotám.

      Pokud si nemůžete dovolit počítat s tolerancí a potřebujete například 499 cm, uveďte to do poznámky a my se pokusíme najít v dostupných rolích přesnou šířku. Je ale možné, že žádnou nenajdeme a budeme Vás následně kontaktovat.

    • Vyřežete mi i výklenky pro dveře, topení a okna?
    • Výřezy pro atypické výklenky do oken, dveří či topení neděláme, protože měření těchto výklenků je často nepřesné, nebo je třeba koberec či PVC některým směrem mírně posunout, aby tzv. seděl.

      Pokud máte v místnosti takovéto výklenky, doporučujeme přiobjednat na šířku či délku potřebné množství a výřezy na tyto místa provést až při pokládce na místě.

    • Lze položit podlahovou krytinu na OSB desky, parkety či dlažbu?
    • Položit koberec či PVC na OSB desky, parkety či dlažbu samozřejmě je možné, nicméně časem se protlačí všechny spáry. Aby se tomuto zabránilo, je vhodné vyrovnání před pokládkou. Jako nejvhodnější doporučujeme nivelační stěrku s vláknem v kombinaci s odpovídající penetrací.

      Pokud nechcete vyrovnávat povrch, což je nejlepší možnost, jsou možné další řešení, které jsou ale o poznání méně vhodné. Nepředstavují ale trvalý zásah do podlahy. Tato řešení lze ale použít pouze v případě, že spáry nejsou moc široké.

      První alternativou je použití podložky. Podložka pod koberce, Vinylovou podlahu či pod PVC povrch částečně vyrovná a otlaky by se neměli do krytiny propsat, nebo alespoň se značně oddálí doba, za kterou se otlaky propíší.

      Druhou alternativou, je krytina s filcovým podkladem. Filc je měkká ale velmi pevná textilní podkladová vrstva, která má vynikající izolační vlastnosti a zároveň dokáže vyplnit drobné nerovnosti podlahy, jako jsou například drobné spáry.

      Pokud nechcete poškodit původní podlahu a zároveň nechcete, aby se protlačili spáry do koberce či PVC, je vhodné použití kombinace obou alternativních metod, tedy podložky i krytiny s filcovým podkladem.

  • Doprava + platba
    • Jaké jsou možnosti platby online?
    • Platební brána nabízí dvě možnosti úhrady.

      1. Platební kartou

      Zde je třeba mít povoleny online platby v bance a nepřekročit nastavený limit pro online platby na svém účtu. Dále je omezení plateb do víše 50.000 Kč.

       

      2. Online převodem

      Zde je třeba nejen mít povoleny online platby a nepřekročit limit, ale i aby Vaše banka podporovala propojení s platební bránou. Pokud v nabídce nenajdete Vaši banku, bohužel Vaše banka tento způsob úhrady nepodporuje a není možné tento způsob úhrady využít. Doporučujeme změnit způsob úhrady na platební kartu.
      Dalším omezením je Víše objednávky max 100.000 Kč a přístup k Vašemu internetovému bankovnictví.
      Po zvolení tohoto způsobu úhrady a zvolení Vaší banky budete přesměrováni na přihlášení k Vašemu internetovému bankovnictví, do kterého se standartně přihlásíte prostřednictvím svých přihlašovacích údajů. Po přihlášení do internetového bankovnictví Vás již bude čekat předvyplněný příkaz k úhradě, který je třeba potvrdit. Nic tedy nikam nezadáváte.

       

      Oba způsoby úhrady je třeba provést okamžitě. Pokud po vytvoření objednávky neproběhne platba, objednávka je automaticky stornována.

      Pokud si nejste jisti, jestli platba proběhla, do Emailu Vám po vytvoření objednávky přijde informativní email od platební brány GOPAY, s informacemi o konkrétní platbě a možností ověřit si stav platby.

      Další možností je kontaktovat zákaznickou linku E-shopu.

      Pokud se Vám nepovede uhradit objednávku, doporučujeme vytvořit novou objednávku a po druhém neúspěšném pokusu kontaktovat zákaznickou linku E-shopu.

      Opakované platby nejsou možné.

    • Nemohu zaplatit online a mohu zaplatit v hotovosti?
    • U veškerého sortimentu s výjimkou sortimentu na objednávku a metrážových koberců a PVC je možné zvolit platbu na prodejně při vyzvednutí, či na dobírku při zvolení externí dopravy.

      Důvodem je to, že veškerý sortiment ve výjimkách je vyráběn či upravován na přání zákazníka a pokud by zákazník nepřevzal objednávku, stává se zboží téměř neprodejné.

      Pokud jste omezeni technickým řešením a například z účetních důvodů potřebujeme jiný způsob úhrady, nabízíme individuální řešení. Vytvořte na E-shopu objednávku na všechny položky, které chcete, zvolte způsob dopravy a způsob úhrady Platební kartou či bankovním převodem. Po zadání údajů budete přesměrováni do platební brány. Zde zrušte platbu a budete přesměrováni zpět na shop na závěr objednávkového procesu, kde budete informování, že platba neproběhla. Podobné upozornění Vám přijde Emailem.

      Následně napište email na adresu eshop@breno.cz a uveďte, že máte zájem o jiný způsob úhrady (například bankovním převodem), kterou prodejnu máte nejblíže a jestli si přejete dopravu na tuto prodejnu, nebo až domů. Nezapomeňte připsat číslo objednávky, kterou jste prováděli dříve a která nebyla dokončena. Toto číslo je důležité, jelikož podle něj dohledáme stornovanou objednávku a tu přepošleme prodejně. Prodejna Vám vystaví novou nabídku na položky ze stornované objednávky na E-shopu a případně upraví způsob dopravy dle svých lokálních možností (pokud zvolíte dopravu domů). Tuto nabídku Vám zašle prodejna na emailovou adresu k odsouhlasení a případně vystaví zálohovou fakturu k platbě předem.

      I zde platí, že u veškerého sortimentu na objednávku či metrážových koberců a PVC je nutná platba předem. Jelikož ale prodejna zpracovává platby ručně, a ne automaticky jako E-shop jsou možnosti platby jiné.

    • Mám v košíku několik koberců a nabízí se mi doprava pouze na prodejnu, jak to?
    • Externí doprava na veškerý sortiment E-shopu je omezena hmotností do 50 kg. U veškerých objednávek, které tuto hmotnost přesahují, je možná pouze doprava na prodejnu BRENO.

      Toto omezení je z důvodu zvýšeného rizika poškození při přepravě se stoupající hmotností zásilky. Každá zásilka je u externí přepravy 6x překládána mezi kurýry, než se dostane na místo určení a externí dopravci nedisponují potřebnou technikou pro manipulaci s naším druhem zásilek.

      Pokud ale i přesto požadujete dopravu na konkrétní adresu, vytvořte objednávku s dopravou na nejbližší prodejnu BRENO (doprava na prodejnu je zdarma) a připište do poznámky, že chcete dopravu na konkrétní adresu (včetně adresy). Při vyzvednutí na prodejně Vás již bude čekat cenová nabídka na převoz z prodejny na vybranou adresu. U těchto těžších zásilek bývá nižší cena za dopravu a zásilka je z prodejny převážena přímo bez překládání, takže zde není riziko poškození zásilky při překládání.

    • Nabízíte i možnost výnosu do patra?
    • Výnos do patra lze k objednávce z E-shopu přiobjednat formou poznámky v objednávce.

      Službu Výnos do patra zajišťuje přepravní služba TOPTRANS, tudíž je třeba tuto přepraví službu zvolit jako způsob dopravy.

      COMFORT PLUS – Zásilku přivezou dva kurýři, kteří ji doručí až na místo určení ve vašem bytě. Není nutná pomoc příjemce. Zásilka je omezena maximální délkou 4 m.

      Aktuální cenové podmínky pro službu COMFORT PLUS naleznete v sekci Způsoby a ceny doručení.

    • Zasíláte i do zahraničí?
    • V současné době je E-shop BRENO k dispozici pouze v ČR a na Slovensko ani do jiné země nezasíláme.

      Na Slovensku Vám rádi pomohou kolegové ze slovenské sítě prodejen https://www.koberce-breno.sk/vyhladavanie-predajni-breno .

    • Přišla mi poškozená zásilka, co s tím?
    • Pokud Vám kurýr přiveze zásilku s viditelně poškozeným obalem, odmítněte tuto zásilku převzít. Kurýr vyplní na místě reklamační protokol, který Vám dá podepsat a zásilka se vrátí k nám na reklamaci. Pokud neodhalíme vadu na obsahu zásilky ale pouze na obale, zašleme zásilku znovu. Pokud bude poškozený obsah zásilky, pošleme nový kus a reklamaci si vyřídíme s dopravcem.

      Pokud se stane, že si nevšimnete poškozeného obalu před převzetím, ale až doma, nebo zásilku rozbalíte a poškození odhalíte až poté, OKAMŽITĚ kontaktujte E-shop BRENO telefonicky či Emailem, nafoťte co nejdůkladněji všechna poškození a fotodokumentaci zašlete emailem na reklamace.eshop@breno.cz. Je nutné, aby reklamace byla podána okamžitě po převzetí zásilky, nejpozději však do 2 dnů od převzetí. Po uplynutí této doby již není možné reklamovat poškození při přepravě.

  • Reklamace
    • Jak postupovat při reklamaci?
    • Při reklamaci je prvně třeba uvést, jestli bylo zboží zakoupeno na E-shopu, nebo na Prodejně. Postup je v obou případech odlišný.

      V případě, že je zboží zakoupeno na E-shopu BRENO, je třeba reklamaci co nejpodrobněji sepsat na email reklamace.eshop@breno.cz.

      Nezapomeňte uvést číslo objednávky o jaké zboží se jedná, co nejblíže specifikovat vadu a zdokumentovat vadu fotografiemi.

      V případě, že se jedná o zboží menších rozměrů, pošleme k Vám kurýra, který zboží doveze k reklamaci do našeho centrálního skladu.

      V případě, že se jedná o větší zboží, čí již položenou celoplošnou krytinu, bude reklamace pravděpodobně posouzena na místě naším technikem.

    • Jak to, že PVC vypadá na fotce jinak, než ve skutečnosti?
    • Rozdíl v barvě koberce či PVC může být zapříčiněn nastavením monitoru, na kterém fotku prohlížíte. Dále je drobný rozdíl v odstínu u každé role koberce.

      Pokud jste objednali kusový koberec a odstín se Vám nezdá, je možné ve 14denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy dle zákona.

      Pokud se jedná o metrážový koberec či PVC, není možné odstoupit od smlouvy, protože se jedná o úpravu na míru na přání zákazníka. Doporučujeme tedy, pokud si nejste jisti odstínem, navštívit nejbližší prodejnu. Na každé prodejně mají k dispozici vzorky koberců a PVC, které jsou na E-shopu v nabídce.

    • Přišla mi poškozená zásilka, co s tím?
    • Pokud Vám kurýr přiveze zásilku s viditelně poškozeným obalem, odmítněte tuto zásilku převzít. Kurýr vyplní na místě reklamační protokol, který Vám dá podepsat a zásilka se vrátí k nám na reklamaci. Pokud neodhalíme vadu na obsahu zásilky, ale pouze na obale, zašleme zásilku znovu. Pokud bude poškozený obsah zásilky, pošleme nový kus a reklamaci si vyřídíme s dopravcem.

      Pokud se stane, že si nevšimnete poškozeného obalu před převzetím, ale až doma, nebo zásilku rozbalíte a poškození odhalíte až poté, OKAMŽITĚ kontaktujte E-shop BRENO telefonicky či Emailem, nafoťte co nejdůkladněji všechna poškození a fotodokumentaci zašlete emailem na reklamace.eshop@breno.cz. Je nutné, aby reklamace byla podána okamžitě po převzetí zásilky, nejpozději však do 2 dnů od převzetí. Po uplynutí této doby již není možné reklamovat poškození při přepravě.