Často kladené otázky a odpovědi

Doba čtení 8 minut
často kladené otázky a odpovědi

ZÁKLADNÍ OTÁZKY K ONLINE OBJEDNÁVCE

Jak mohu zjistit stav své objednávky?

Pokud jste se zaregistrovali, můžete si ve svém zákaznickém účtu online zobrazit stav a všechny informace k objednávkám, včetně předpokládaného termínu dodání. Do svého účtu se prokliknete také skrze námi zaslané e-maily ohledně Vaší objednávky.

Jak dlouhou mám záruku na své zboží?

Za kvalitu ručíme, proto spotřebitelům poskytujeme prodlouženou záruku hned na 3 roky na většinu našeho sortimentu, jako jsou koberce včetně kusových, PVC i vinylové dílce. Na ostatní zboží platí standardní záruka 2 roky.

CENA A PLATBA

Proč není možné zvolit platbu na prodejně?

Pokud objednáváte metrážové zboží, které Vám řežeme a upravujeme na míru, požadujeme platbu předem.

Jaké způsoby platby nabízíte?

  • Platba kartou online – okamžitá platba kartou přes internet (max. 50 000 Kč). Platbu vidíme téměř okamžitě a můžeme objednávku začít zpracovávat, aby u Vás zboží bylo co nejdříve.
  • Rychlý bankovní převod (online) – okamžitá platba z internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem (max. 100 000 Kč).
  • Dobírka – v hotovovsti nebo kartou při převzetí zboží od dopravce.
  • Platba na prodejně – v hotovosti nebo kartou při osobním odběru.

    Pokud se jedná o objednávku metrážového zboží, je vždy požadována platba předem. Jedná se totiž o výrobu rozměru na míru.

Mohu platit i klasickým bankovním převodem?

Ano, zvolte rychlý bankovní převod online a po odeslání objednávky vyberte možnost z výčtu Jiná banka a zobrazí se Vám QR kód. Zde uvidíte veškeré potřebné údaje k platbě, které Vám zároveň přijdou na e-mail. Je důležité částku nezaokrouhlovat, protože platby se párují automaticky. Počítejte také s tím, že připsání částky mezi bankami může trvat déle, samotné zpracování Vaší objednávky se tím ale neprodlužuje.

Jaký je nejrychlejší způsob platby?

Platba kartou je nejrychlejší způsob, jak obdržíme Vaši platbu a můžeme začít zpracovávat Vaši objednávku.

Je zboží dražší na prodejně než na e-shopu?

Rámcově se snažíme držet ceny stejné jak na e-shopu, tak na prodejnách. Výjimkou může být například prodej posledního kusu na konkrétní prodejně.

Kde najdu fakturu k objednávce?

Daňový doklad (fakturu) zasíláme automaticky společně se zbožím. Na vyžádání Vám ji můžeme zaslat i elektronicky na e-mail. Pokud zboží vyzvedáváte a platíte na prodejně, fakturu Vám vystaví přímo prodejna.

Jsme škola/organizace a potřebujeme zálohovou fakturu, je to možné?

Ano, pro školy a další organize je to možné. Prosím proveďte objednávku s volbou platba převodem a na e-mail eshop@breno.cz nám zašlete číslo objednávky s požadavkem o zálohovou fakturu. Děkujeme.

Mohu zaplatit dárkovým poukazem?

  • Dárkový poukaz platí na veškerý sortiment zboží – lze uplatnit na nezlevněné i zlevněné produkty a také na zbytkové role a služby (obšití, sokly, zúžení).
  • V rámci jednoho nákupu lze užít současně více dárkových poukazů.
  • Jeden dárkový poukaz však nelze použít pro více nákupů.
  • Nelze uplatnit na franšízových a velkoobchodních prodejnách.
  • Nelze uplatnit po uvedeném datu splatnosti. Po vypršení platnosti dárkového poukazu jeho hodnota propadá bez nároku na náhradu.
  • Není možné jej směnit za peníze ani uplatnit dodatečně na již objednané zboží.
  • Zboží musí být ve stejné nebo vyšší hodnotě.
  • Nelze uplatnit na nákup dalšího dárkového poukazu.

Jak se počítá cena koberce nebo PVC?

Výsledná cena metrážového zboží se počítá následujícím způsobem:

  1. Vypočítá se plocha krytiny: šířka krát délka.

  2. Plocha se vynásobí cenou za metr čtvereční.

  3. V případě zúžení se připočítá cena 50 Kč za každý metr délky.

Celková cena tedy je: (šířka × délka × cena za m²) + (délka × 50 Kč).

MĚŘENÍ

Proč mám připočítat 10 cm jako rezervu při objednání PVC nebo koberce?

Opravdu se vyplatí myslet na rezervu a to hned z několika důvodů: odchylky měření, nerovné zdi a možné tolerance dodaných rozměrů. Role koberců a PVC jsou dodávány v toleranci délkových a šířkových rozměrů ± 1 % dle ČSN 14159.

Připravili jsme pro Vás články, kde je vše vysvětlené, včetně návodu:


Při napojování koberců či PVC připočtěte u obou kusů 3–5 cm. Překryjte je o tuto délku a následně je prořízněte skrz – tak docílíte přesného napojení.

Jaká je největší šířka a délka role, kterou mohu koupit?

Maximální šířka je dána výrobní šíří role, která je uvedena u produktu. Délka je omezená délkou role v této šíři. Pokud rozměr nestačí, je možné krytinu napojit. Ale je důležité si pohlídat, aby krytina byla z jedné výrobní šíře.

Co znamená, že se role zúží?

Pokud potřebujete užší rozměr, než je výrobní šíře, zboží zúžíme na požadovanou šířku. Příplatek je 50 Kč za každý metr délky. Zbytkový řez Vám přibalíme k objednávce. V případě koberce umíme i tyto zbytky obšít.

SLUŽBY

Obšíváte koberce?

Ano, k většině koberců nabízíme obšití. Lze zvolit barvu příze a upřesnit, které strany chcete obšít. Cena je vždy za celý obvod. Dodání se tím prodlužuje o 2–3 týdny.

Mohu si nechat obšít jen dvě strany koberce?

Ano, stačí to uvést do poznámky k objednávce. Cena je ale vždy stejná jako za obšití celého obvodu, nelze ji snížit.

Obšíváte i zbytky, které mi zůstanou z metráže?

Ano, ořezy z Vaší objednávky rádi obšijeme, stačí tento požadavek zadat do poznámky k objednávce. Pokud jde o zbytkovou roli z nabídky, obšití je možné jen v původním rozměru bez dodatečného řezání a účtuje se standardně.

Zasíláte vzorky koberců?

Ano, zdarma Vám připravíme až pět vzorků metrážových koberců, které si můžete vyzvednout na vybrané prodejně, nebo Vám je zašleme až domů za cenu dopravného.

Umíte připravit pruhy/sokly koberce do lišt?

Ano, řežeme sokly o šířce 5 cm, které se vkládají do lišt. Délka soklů se počítá podle šíře role – např. z role 4 m široké dostanete sokl 5 cm × 4 m. Lišty (např. TL55) je nutné dokoupit zvlášť.

Nabízíte pokládku/instalaci? A jaká je cena pokládky?

Ano, pokládku nabízíme ke každé u nás zakoupené podlaze. Vyplňte prosím tento pokládkový formulář, nezabere Vám to víc než pár minut a my se Vám brzy ozveme.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Mohu svou objednávku stornovat?

Ano, objednávku můžete stornovat, pokud se nejednalo o nákup na IČO nebo pokud nejde o zboží upravené na míru (metrážové koberce a PVC), případně lepidla, která jsou náchylná a potřebují speciální podmínky uskladnění.


V případě kusových koberců, rohožek, koupelnových předložek, kompletních nerozbalených balení vinylových podlah či kobercových čtverců nebo kusových lišt (vyjma soklových lišt v délce dle přání zákazníka) je lhůta na vrácení prodloužena na 90 dní.

Veškeré kompletní informace včetně formuláře pro odstoupení od smlouvy najdete zde.

Mohu vrátit metrážový koberec nebo PVC?

Ne, metrážové zboží je vždy seříznuto na míru podle objednávky. Z tohoto důvodu se na toto zboží nevztahuje právo spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží podle § 1837 Občanského zákoníku.

Vrátit můžete pouze nezkrácené zbytkové role, které nebyly nijak upraveny.

Co znamená „zbytková role“ a mohu ji vrátit?

Zbytková role je zboží v 1. jakosti, která vznikne ze zbytku role koberce či PVC. Např. když z 30m role prodáme 28 m, zbylé 2 m se přeměří, zkontrolují a zabalí pro prodej jako jeden kus za sníženou cenu. Pokud tento kus nebyl nijak upraven, můžete jej vrátit do 14 dnů.

Jakým způsobem mohu reklamovat zakoupené zboží?

Nejlepší způsob reklamace je zaslat nám informace a fotografie daného zboží na e-mail: reklamace.eshop@breno.cz. Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, ale budeme se snažit ji vyřešit co nejdříve.

DOPRAVA

Jaké jsou možnosti dopravy?

Vaši objednávku si můžete nechat zdarma zaslat na jednu z našich prodejen po celé České republice. Další možností je využít služby dopravce a nechat si zboží doručit až domů. Kusové koberce Vám doručíme zdarma.

Kompletní přehled možností dopravy a další informace naleznete na této stránce: Způsoby dopravy.

Nabízíte i výnos do patra?

Aktuálně nenabízíme možnost výnosu zakoupeného zboží do patra.

Jak dlouhá je dodací lhůta?

Vždy se snažíme zboží dodat co nejrychleji. Doba dodání se však může lišit podle konkrétního produktu. Předpokládaný termín doručení vidíte již při vytváření objednávky.

Při nákupu lepidla nevidím možnost nechat si zboží zaslat domů, proč?

S ohledem na možná rizika související s přepravou stavební chemie různých skupenství a nemožnosti zaručení odpovídajících klimatických podmínek při přepravě, nelze dopravou FOFR zasílat stavební chemii.

Co se stane, když nebudu moci převzít zásilku v avizovaný termín doručení?

Pokud nejste zastiženi v místě doručení, kurýr Vám pošle SMS zprávu s informací a kontaktem, kde si můžete domluvit náhradní termín. Pokud se neozvete, kurýr se obvykle pokusí doručit zásilku znovu následující den.

Je možné si domluvit termín doručení?

Ano, svůj požadavek můžete uvést do poznámky v objednávce a my se Vám budeme snažit vyjít vstříc. Zároveň v den doručení zboží dostanete SMS zprávu od kurýra s informací o doručení a kontaktem, kde lze domluvit i jiný termín.

DALŠÍ OTÁZKY A ODPOVĚDI

Otázky a odpovědi týkající se pokládky a údržby podlah najdete na jednom místě na našem blogu. Stejně jako rady, jak vybrat podlahu.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince na telefonním čísle: 790 422 042. Jsme připraveni Vám ochotně poradit a pomoci vždy od pondělí do neděle od 8:00–20:00. Jsme tu pro Vás. Vaše BRENO.

Kategorie článků
Sledujte nás