Reklamace
Pokud zboží zakoupené v našem internetovém obchodě jeví vady, máte možnost ho reklamovat dle Obchodních podmínek. Reklamaci vyřídíme buď osobně na některé z našich maloobchodních prodejen, nebo vám rádi zajistíme přepravu přepravní společností. V případě potřeby zajistíme osobní návštěvu reklamačního technika.
Upozornění – v případě neoprávněné reklamace mohou být zákazníkovi účtovány náklady spojené s přepravou zboží či výjezdem technika. Zasláním reklamačního protokolu prodávajícímu s tímto kupující dává výslovný souhlas.
Dále upozorňujeme, že zjevné vady či dodání jiného zboží, než bylo kupujícím objednáno, je nutné reklamovat bezprostředně po dodání, dokud je zboží v původním stavu, v jakém bylo kupujícím převzato (vyjma rozbalení).
Kupující je povinen (hlavně v případě koberců, PVC a vinylových podlah pokládaných ode zdi ke zdi, a tedy upravovaných v místě instalace – zařezáním, lepením či fixací) zboží před instalací pečlivě překontrolovat, jestli nejeví zjevné známky vady či poškození, ke kterému mohlo dojít například při výrobě či při přepravě.
Kupující nemá nárok na výměnu zboží či vrácení peněz, pokud reklamuje vadu po započetí instalace a nenávratnému zásahu do zboží. Taktéž platí, že kupující ztrácí nárok na výměnu či vrácení zboží, pokud instalaci zboží započne, dokud není ukončen reklamační proces.
V takovýchto případech má kupující právo pouze na slevu adekvátní k povaze vady.
Bližší informace naleznete v Obchodních podmínkách.