Jak objednat na našem Eshopu

E-shop Koberce BRENO nabízí následující dvě varianty objednávky zboží:

STANDARDNÍ NÁKUP NA E-SHOPU


Koupit onlineStandardní objednávky lze vytvořit prostřednictím tlačítka KOUPIT ONLINE na každé položce. Stiskem tlačítka se položka ve zvoleném množství vloží do nákupního košíku.

V nákupním košíku lze upravovat množství a následně zvolit způsob dopravyzpůsob platby a objednávku odeslat.

Při tomto způsobu objednávky zboží dostupnost SKLADEM znamená, že zboží je SKLADEM v našem Centrálním skladu odkud expedujeme.
Termín či orientační datum dodání se zobrazí při volbě způsobu dopravy.



REZERVACE ZBOŽÍ NA PRODEJNĚ

Ověřit dostupnost na prodejněPokud hledáte, co je skladem k okamžitému odběru na konkrétní prodejně, i toto lze snadno zjistit a to prostřednictvím funkce Rezervace zboží na prodejně.
Vypadá to možná složitě, ale je to jednoduché a rychlé. Níže si popíšeme krok za krokem.

Nejprve stiskněte tlačítko OVĚŘIT DOSTUPNOST NA PRODEJNĚ, které naleznete na každé položce hned pod tlačítkem KOUPIT ONLINE.

Rezervace zboží na prodejněMnožství skladem na jednotlivých prodejnách se Vám zobrazí v tabulce a pokud je daná položka skladem na vybrané prodejně, zobrazí se u prodejny tlačítko REZERVOVAT.

Stiskem tlačítka REZERVOVAT a vyplněním následného stručného formuláře odešlete objednávku přímo na danou prodejnu.

Platby jsou v tomto případě VŽDY na prodejně při vyzvednutí.

Pokud máte o zboží na prodejně zájem, VŽDY doporučujeme odeslat objednávku tímto způsobem, před návštěvou prodejny.
Pokud by se stalo, že zboží není fyzicky k dispozici či je z jakéhokoliv důvodu neprodejné, prodejna Vás obratem kontaktuje. 
Také se může stát, že se zboží prodá, než dorazíte na prodejnu.
Aby jste předešli zbytečným komplikacím, doporučujeme VŽDY odeslat nejprve objednávku tímto způsobem.

Rezervace zboží na prodejněPokud chcete objednat více položek, můžete samozřejmě založit pro každou položku samostatnou objednávku, nebo k první položce připsat textovou poznámku, jako v příkladu na obrázku vpravo. 

Takovéto objednávky jsou vychystávány přednostně a vyzvednutí je tak možné, dle vytíženosti prodejny, většinou již několik minut po odeslání objednávky. Mezilidský kontakt je tak omezen na naprosté minimum při maximálním urychlení vyřízení objednávek.

Pokud by jste si nevěděli rady, jsme Vám samozřejmě k dispozici na Online chatu, který naleznete v pravém dolním rohu obrazovky, na telefonu 226 254 777, či na emailu eshop@breno.cz 

Příjemný nákup Vám přeje
Tým Koberce BRENO